wtorek, 4 kwietnia 2017

Album na ulotne chwile:)

Tak zaczęła się historia wykonania tego albumu
 oczywiście w skrócie:)
Wzięłam udział w wyzwaniu na blogu Bloom Craft i udało się wygrałam zestaw pięknych papierów 
,,Szkolne historie''
Pierwszy moment- wielka niespodzianka ,
pierwsze myśli-ktoś  zauważył moje prace i nie są najgorsze:)
byłam oczywiście szczęśliwa
Poniżej zdjęcie wygranej nagrody z której wykonałam album.
Na początku jak wygrałam papiery nie miałam  koncepcji jak je wykorzystam, ponieważ używam  papierów słodkich ,kropeczkowych, pastelowych itp. 
Stało się jednak inaczej chyba Urszula Jaworska przesłała mi wraz z wygrana magiczną moc 
i od razu pomyślałam 
TO BĘDZIE ALBUM:)
jak potem zauważycie trochę tej mocy zamknęłam w butelce
i niech ten pył przyniesie tez komuś magiczna moc:)
Ja już nawet wiem komu te moc sprezentuje:)


Kilka zdjęć wstawiłam by pokazać iż album powstał od podstaw:)
z czego jestem dumna.
Bo wiem że praca przeze mnie wykonana jest całkowicie rękodziełem
Zdjęć wykonania samej bazy jest mało, bo za późno sobie przypomniałam:)
ale zdj wykonana okładki jest,
zdj wykonania stron jest:)
jak zrobiłam pomiędzy stroną kieszeń jest:)
album jest rozmiarów 
strona okładki 16cm x16cm
strony 15cmx15cm
ma tylko 6 stron,ale mieści średnio 23 zdj.
różnego rozmiaru i oczywiście ma schowki i dużo miejsca na notatki
No i muszę się pochwalić że jest inspiracją dla bloga sklepu Bloom Craft
i serdecznie zapraszam wszystkich na kolejne tam wyzwanie:)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz