środa, 8 lutego 2017

Tuba -pojemnik -na prezent


Biorę udział w wyzwaniu SNIP ART

                                Wyzwanie #24/Challenge #24


                                                     "Turkusowa miłość"
Wyzwanie było dla mnie wyjątkowo trudne....ale wyzwanie nie było by wyzwaniem nie podałam się.
Zaczęłam szukać jakiegokolwiek materiału 
by kojarzył się z miłością, z turkusem ,obrazkiem pokazanym w wyzwaniu
jednym słowem czymkolwiek 
patrzę na resztki w swojej szufladzie
i znalazłam tylko to:)
*Tuba
*troszkę foamiranu
*mak,kasza gryczana
*klej 
*sznurek
*lakier do paznokci
*prenciki
*resztki papieru scrabooking




         

Biorę udział W EGO CRAFT.PL

WYZWANIE # 3 DOWOLNA PRACA Z SERCEM




Biorę udział w wyzwaniu sklepik Gosi

               Wyzwanie # 5 - kwiatowe szaleństwo

    w tym wypadku kwiaty z foamiranu,
oraz papieru do scrabookingu


Nie wiem czy mi się udało ,mam nadzieje że tak:)
MIŁOŚĆ MOŻE BYĆ W KAŻDYM KOLORZE 
Dziękuje i pozdrawiam gości odwiedzających mojego bloga
pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. Oryginalny pomysł :) kreatywna z Ciebie osóbka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta tuba :) czasami potrzeba niewiele, by stworzyć cudeńko. dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł i wykonanie :-) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się wykonanie. Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Kasiekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ukwiecona praca z sercem :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał! Wykorzystanie kaszy to naprawdę ciekawy pomysł, niesamowity efekt!
    Dzięki za udział w wyzwaniu SnipArt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna tuba :) a ta kasza i mak ... jestem pod wrażeniem. Świetnie wyszło
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! I pracochłonna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń