piątek, 17 lutego 2017

Moje wytworki z masy plastycznej


Witam Was moi kochani na blogu .
Chciałam dziś z w Wami podzielić się z postrzerzeniami na temat
FORM SILIKONOWYCH użytych na zdjęciach
 oraz MASY PLASTYCZNEJj, która kupiłam TUTAJ

Te dwa połączenia nie koniecznie ze sobą pasują
ale da się je wykonać jeśli ktoś jest cierpliwy i ma ogrom czasu
może najpierw wymienię
ZALETY MASY PLASTYCZNEJ
jest lekka,
nie łamliwa,
nie kruszy się,
bez zapachowa,
delikatna i aksamitna w dotyku,
nie brudzi,
doskonale odciska najmniejsze elementy jak można zauważyć na zdjęciach(paluszki ,nosek itp)
po wyschnięciu lekko elastyczna
ładnie sie przykleja na klej magic do przedmiotu na który chcemy nakleić
czy wydajna to rzecz względna jeśli by się używało koronki czy piórek to wydajna
jesli chodzi o formy bucików czy do bobasa no to sporo wejdzie  owej masy 
ZAŚ WADY MASY PLASTYCZNEJ
bardzo długo schnie w formach wielkośći bucików i bobasa po 24 godzinach nadal ciężko wyjąć
koronki ,piórka to płaskie formy wiec 2 godziny i masa jest sucha:)

UWAGA!!!!
NIE SUSZYMY NA KALORYFERACH,MASA PĘCZNIEJE ,WARZY SIĘ
I ZACZYNA ZMIENIAĆ SWOJA STRUKTURĘ 
 ZACZYNA  PRZYKLEJAĆ   SIĘ DO FORMY
JA ZROBIŁAM TEN BŁĄD ,ALE JESZCZE URATOWAŁAM :)
WRZUCIŁAM SZYBKO DO LODÓWKI HEHEH:)
miłej spokojnej twórczej pracy życzę




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz