wtorek, 3 stycznia 2017

Tutorial kartki ''Dzbanek''

Witam Was kochani na moim blogu,chciałam Was zainspirować....
 czy może zachęcić do wykonania samodzielnie kartki dla swoich ukochanych dziadków:)
No właśnie,  przypominam że to już tuż tuż.....:)

Dzień Babci 21 Stycznia
Dzień Dziadka 22 Stycznia



A oto karteczka,,Dzbanek''
którą postaram się krok po kroku z obrazkować:)


Aby wykonać taką karteczkę potrzebujemy:
- klej(magic)
-klej na gorąco  i pistolet
-papier wizytówka ( baza kartki),
-papier do scrapbookingu (w moim wypadku to zestaw Dom Róż)
-wykrojniki(można bez wykrojników wyciąć kwiatki)
- dłutko kulkowe,
-nożyczki,
-pręciki,
-mak do pręcików,
-szablon dzbanka(wcześniej sobie narysowałam:),
-tusz(nie koniecznie)



odrysowałam szablon na papierze do scrapbookingu-(wycięłam)
po czym przykleiłam do papieru wizytówkowego( kartka formatu a4 złożona na pół )-wycięłam.
i troszeczkę po tuszowałam brzegi dzbanuszka



W taki sposób powstała kartka ,,Dzbanek''
 o formacie mniej więcej  15cm x 15cm


Teraz należało by ją troszkę przyozdobić:)do tego mi posłużą wykrojniki
ale zapewniam że można sobie poradzić i bez wykrojników:)


wycięłam kwiatki:)


wycięłam listki:)


kwiatki i listki nieco po torturowałam sprzętem kulkowym:)


no i złożyłam w całość:)po niżej efekty


                                    



No i na tym kończymy zabawę mam nadzieje że w miarę czytelny był kursik ?!
Jeśli nie?- to może chociaż kogoś zainspirował,
 by samodzielnie wykonać jakąkolwiek prace dla swoich najbliższych
 i dobrze się przy tym bawić:)
z góry przepraszam za jakość zdjęć no ale nie posiadam profesjonalnego sprzętu
BUZIAKI DLA WSZYSTKICH:))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz